Moravski koridor investicija u budućnost Srbije

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture u Vladi Republike Srbije Tomislav Momirović obišao je danas radove na izgradnji Moravskog koridora, na deonici projekta od Kraljeva do Čačka, na kojem je trenutno zaposleno više od 3.600 radnika.

Momirović je tom prilikom istakao da će za nešto više od godinu dana Kraljevo biti povezano sa auto-putem “Miloš Veliki”, a do kraja godine i Kruševac sa Koridorom 10.

U periodu od tri godine u planu nam je da završimo Moravski koridor. Ne odustajemo ni od jednog projekta i ne povlačimo se ni sa jednog gradilišta jer nam je u prvom planu odgovornost da sve započeto i završimo, poručio je ministar.

Prema njegovim rečima, ova deonica je od posebnog značaja kako za Kraljevo, tako i za Čačak, jer će biti povezani najkvalitetnijim auto-putem u Jugoistočnoj Evropi, a samim tim otvorili smo perspektivu u ovom delu zemlje.

Direktor „Koridora Srbije“ Aleksandar Antić naglasio je da su potpuno aktivirana sva gradilišta u zemlji, a posebnost ovog projekta je u činjenici da se uporedo sa izgradnjom auto-puta od Kraljeva do Čačka radi i hidrotehničko uređenje Zapadne Morave.

Moravski koridor je od izuzetnog značaja jer povezuje centralne delove Srbije sa dva najvažnija putna pravca – koridorima 10 i 11.

Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka – Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi približno pola miliona stanovnika.

Moravski koridor će biti prvi digitalni auto-put u Srbiji. Ukupna dužina iznosi 112 kilometara i obuhvata tri deonice Pojate–Kruševac (27,8 kilometara), Kruševac–Adrani (53,8 kilometara), Adrani–Preljina (30,6 kilometara).

Autor: mgsi.gov.rs

foto> Autor: mgsi.gov.rs