Hotel „Fruške terme“ postao prvi „Movenpick“ hotel u Srbiji

редседница Владе Републике Србије Ана Брнабић поручила је данас, након потписивања уговора о франшизи, којим је хотел „Фрушке Терме“ у Врднику постао први „Movenpick“ хотел у Србији, да подршка Владе привреди не може да има велике резултате, уколико не постоје привредници који ће својом храброшћу и радом направити одличне резултате, као што је то урадила Промонт група са „Фрушким Термама“.

Уговор су потписали виши потпредседник и директор развоја „Northern Europe Acor“ групе Камил Јазбек и генерални директор „Промонт групе“ Милинко Цицмил.

Догађају су присуствовали и председник Покрајинске владе АП Војводине Игор Мировић, амбасадор Швајцарске у нашој земљи Урс Шмид, заменик амбасадора Француске Фатих Акцал и председник Привредне коморе Србије Марко Чадеж.

Брнабић је исказала захвалност власницима Промонт групе, породици Цицмил, на томе што су показали да можемо да се такмичимо и будемо раме уз раме са најбољима у привреди и предузетништву.

Друга ствар којом треба да се поносимо и која показује колико напредујемо као земља, јесу домаћи предузетници и породичне компаније, које су, како је оценила, кичмени стуб јаке привреде.

За понос је и то што Србија својом понудом може да се такмичи са најпознатијим бањским дестинацијама у свету, нагласила је премијерка.

Гледали смо са чежњом у Мађарску, Немачку, Аустрију, а сада и ми имамо све више дестинација какве нуде те земље, истакла је Брнабић, подсетивши на то да је Србија историјски не тако давно, пре Првог светског рата, била једна од најпознатијих европских дестинација у бањском туризму.

Према њеним речима, у последњих осам година радило се на томе да свако ко дође у Србију види нашу земљу као отворену за бизнис.

Да је Србија отворена за бизнис, посебно у сектору туризма и угоститељства говоре и бројеви. Првих пет месеци ове године број туриста је већи за 70,8 одсто у односу на прошлу годину, а пораст страних туриста је 156,2 одсто, што је невероватно, пренела је премијерка.

Она је додала да је само у мају ове године забележен пораст у укупном броју туриста од 86 одсто, од чега је 165 одсто страних туриста.

Јазбек је оценио да је ово значајан и узбудљив пројекат и исказао захвалност Промонт групи на томе што су имали визију.

Даћемо све од себе да ваш хотел буде још успешнији него што је данас, најавио је Јазбек, додавши да се Акор група већ дуги низ година залаже за одрживост, при чему одржив туризам подржава национални парк Фрушка Гора.

Цицмил је пренео да је за њега ово изузетан дан, додавши да је у туризму њихова компанија препозната на домаћем тржишту и у том смислу је навео да су прошле године дошли на треће место по броју посетилаца, иза Сокобање и Врњачке Бање, док су у првом кварталу ове године прешли на друго место, одмах иза Врњачке Бање.

Прошле године, запошљавали смо више од 300 радника, а ове године тај број се попео на више од 400, истакао је Цицмил.

Хотел са 201 собом налази се у Врднику, на ободу најстаријег националног парка, а део је једне од највећих туристичких инвестиција у Србији „Фрушке терме ресорт“, који нуди највећи спа, смештајни и конференцијски центар у земљи.

„Фрушке терме“ нуде 12 базена са лековитом, термо-минералном водом који покривају више од 3.000 квадратних метара водене површине.

Спа центар се простире на површини од више од 10.000 квадратних метара и више од 12 врста сауна, као и 11 конференцијских сала са капацитетом за више од 1.000 делегата истовремено.

Одмаралиште је део Стратешког мастер плана развоја туризма Фрушке Горе који је усвојила Влада Србије 2021. године.

Хотел "Фрушке терме" постао први "Movenpick" хотел у Србији
izvor> Vlada

foto> Vlada